суббота, 13 октября 2012 г.

карочеее

мені просто було лень писать блоги
то я напишу се скороченно,все шо помню)
в понеділок
я в 5 утра встала
в 6 прибігла на пляж,ВАНЯ ПРОСПАВ
ок круто
а ше деніс с льоньой побились
всі сказали шо із0за мене
лооохи
вечором пішли с женьой за наушніками їй
дальше я не помню шо було в понеділок)
в вівторок
всі тупо помішались на цих топ сплетнях
топ батлах,топ піпл все це просто ТОПХУЙНЯ
бісить
уууух
такий бред
а ше у мене давід спитав чи встрічалась би я сним
оооооооооо
я сморозилась кароче)
с ваньой харашо общатся начала,с якимто кентом познакомилась,тепер кожен день с ним переписуюсь)ахха
вечором вигулювала ютку позвонила саші
ааааа
от таке
в середу
все було харашо
після школи пішли на ігру
проіграли правда но нічьоо,не страшно)
димовуху пускали
пішли в тц купили батон
встрітили саааню
я тупо вся перетряслась ну ок
ахахха
потом вечором с давідом вишла
правда перед цим мене звали ваня і саша шоб вона до мене підішли,но уви не судьба,
сдавідом ми пішли на турніки
він покачався
понти поганяв,позалепав
бісить коли панти ганють
реально
я йому так і сказала це нормнорм
вечором опять саші позвонила коли юту вигулювала
ахаха
я лоось
четверг
школа як всігда
ооохпісля неї поїхаладо репетітора
нарешті шото поняла єааа
вечором
тоже саме шо і впрошлі вечори)
от так от вообщем
но все харашо)

Комментариев нет:

Отправить комментарий